חשש לניגוד עניינים: החופשה שסיבכה את לפיד בפריז

נדב דוד 1 Comment on חשש לניגוד עניינים: החופשה שסיבכה את לפיד בפריז

ראש הממשלה החליפי ושר החוץ התארח בדירה של חברים לסוף שבוע בפריז תוך בקשה לאישור מוועדת ההיתרים. לאחר שעלה חשש לניגוד עניינים על ידי הוועדה, משך לפיד את הבקשה והודיע כי ישלם על החופשה

צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השערורייה החדשה מבית לפיד: מספר שבועות לאחר הקמת הממשלה, טס שר החוץ יאיר לפיד לחופשה פרטית בסוף שבוע בפריז, לפיד התארח בבית של זוג המקורבים לו, לפני הנסיעה ביקש לפיד היתר ללון בדירה המדוברת אך לא חיכה להיתר וטס לחופשה והתארח בדירה.

מספר שבועות לאחר המקרה, התברר כי בת הזוג של האדם שאצלם התארח לפיד בפריז, עתידה לקבל חוזה כספי גבוה על הפקה לאירוע גיבוש הקואליציה. וועדת ההיתרים שהתכנסה שיגרה ללפיד שאלות על החש לניגוד העניינים. בתגובה חריגה משך לפיד את הבקשה מהוועדה והודיע כי ישלם על האירוח בדירה בפריז. כך נחשף בכאן 11.

מלשכת לפיד נמסר: "במהלך חופשת סוכות יצא השר לפיד לחופשה קצרה עם רעייתו בפריז. השר ורעייתו לנו בדירה של חבר אישי. חברים ובני משפחה מתארחים בדירה זו בעת שהיא עומדת ריקה, השר לפיד ורעייתו העבירו לחבר תשלום בגין שווי השימוש בדירה.

עוד לפני היציאה לחופשה פנה השר לפיד לוועדת ההיתרים לקבלת אישור ללון בדירה, אך בסופו של דבר, בטרם התקבלה החלטה, חזר בו מהבקשה וכאמור העביר תשלום בגין הלינה".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    יאללה אחי על הכיפאק כפרה